Juhokórejský regulačný úrad KFTC, ktorý citovala agentúra DPA, oznámil,
že aplikácie Yogiyo a Woowa by kontrolovali spoločne až 99,2 % trhu. To
by mohlo odstaviť konkurenciu, zvýšiť poplatky pre reštaurácie a
poškodiť zákazníkov. Trh je zaujímavý najmä v poslednom období, keď
pandémia nového koronavírusu zvýšila online objednávky na potraviny.
Delivery Hero potvrdila, že s cieľom prevziať Woowa Brothers menšiu
aplikáciu Yogiyo predá. Nemecká spoločnosť tak výrazne posilní svoju
pozíciu na treťom najväčšom trhu na svete v oblasti internetových
objednávok jedla. Celková hodnota kontraktu dosahuje 4 miliardy USD
(3,28 miliardy eur), pričom dokončenie transakcie očakáva Delivery Hero v
1. kvartáli budúceho roka.
(1 EUR = 1,2193 USD)